Kan ik mijn telefoon in termijnen betalen?
Ja dat kan. Houd er wel rekening mee dat je dan een toestellening aangaat. Je kunt zelf bepalen hoeveel je wilt lenen.
Leen je meer dan 250,-?
Houd er dan rekening mee dat we wettelijk verplicht zijn om een inkomens- en lastentoets aan je voor te leggen en je toestellening te registreren bij het BKR. (Bureau Krediet Registratie)
Wat gebeurt er als ik mijn toestel in termijnen heb afbetaald?
Na 24 maanden wordt je abonnement automatisch omgezet naar Sim Only. Zodra jij je toestel hebt afbetaald, betaal je dus alleen nog maar voor je MB's, minuten en sms’jes.
Wat houdt de Caiway combikorting in?
Combineer Caiway Mobiel met je Caiway internet of Alles-in-1 abonnement op hetzelfde adres en profiteer elke maand van 5,- korting. Hier hoef je zelf helemaal niets voor te doen, dit gaat automatisch. Deze korting zie je niet terug op de Caiway Mobiel factuur maar vind je terug op de internetfactuur welke in Mijn Caiway is in te zien.
Kan ik mijn huidige mobiele nummer meenemen?
Ja, kies bij het bestellen voor ‘Huidige telefoonnummer meenemen’ en geef je gewenste overstapdatum aan. Wij zorgen er dan voor dat je huidige nummer op de juiste dag wordt overgezet.
Hoe is mijn eerste factuur opgebouwd?
De eerste factuur ontvang je pas de maand nadat je abonnement is ingegaan. Hierdoor kan het bedrag op de eerste factuur afwijken van de volgende maandelijkse facturen. Op de eerste factuur vind je onder andere onderstaande kosten terug:
Wanneer ontvang ik mijn nieuwe telefoon?
Als je nieuwe telefoon op voorraad is, kan je de telefoon verwachten binnen drie werkdagen. Heb je gekozen voor een betaling in termijnen , dan sturen we de telefoon op na ontvangst van de getekende kredietovereenkomst en legitimatie.
Bel ons 0118 225 550 en we helpen je graag Bekijk onze openeningstijden